måndag 21 december 2009

Måndag Måndag Måndag

Puh! Jag har nyss satt mig ner för nästan första gången idag. Har varit på speed hela dag. Ja nu menar jag inte drogen utan jag har inte suttit still ett dugg känns det som. Jag har hjälpt mamma att städa undan det sista inför jul idag. Det blev jättebra :) Nu ser jag fram emot jul även fast julkänslan inte har infunnit sig ännu, fast vi har fått tonvis med snö. Och mer ska det komma. Jag undrar var de ska ta vägen med all snö här i kommunen....

Här kommer lite bilder jag har tagit idag:


Så här fint var det imorse hos mamma och pappa :)

Mamma had grillerat skinkan.


Min bebis, Eyla ♥




En vacker vinterdag helt enkelt :) Fin himmel ♥



Men sedan började det att snöa igen.....


Nej nu ska jag sova! God Natt! :)


-Emma

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar