fredag 18 december 2009

Film film film...

Jag funderade ett tag på att gå på premiären av filmen Avatar ikväll men det blev ej så. Om jag nu mot förmodan skulle ändra mig så har jag inte mycket tid på mig för den börjar om 5 minuter. Nej, det blir en innekväll istället. Just nu funderar jag på om jag ska kolla på Borta Med Vinden som jag verkligen älskar eller om jag ska kolla in Four Christmases som jag inte har sett än. Det lutar åt det första valet dock. Älskar sådana där kostymdraman.
Jag är en riktig filmnörd skulle jag nog påstå. Jag ser minst två stycken i veckan. Hittills har jag kollat på Bridget Jones Dagbok(för vilken gång i ordningen tro?!?) och Muriels Bröllop denna vecka haha.

Nu - Borta Med Vinden

Sen - Avatar

Jag längtar tills jag får se Avatar. Det verkar vara en sådan vacker film. Så välgjord och bra. De blå varelserna ser fascinerande ut. Vilken teknik de kan använda sig av nu för tiden i filmbranchen. Det är en väldig skillnad på Borta Med Vinden och Avtar. Båda krig och kärleksfilmer men på två helt olika sätt. Det är grymt!

Vi kanske hörs lite senare också, men annars så får ni alla ha en trevlig kväll! :)

- Emma

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar