tisdag 19 januari 2010

Älsklingen 2 år idag ♥


Idag fyller min älskling 2 år ♥ Min lilla bebis som jag älskar mest av allt i hela världen, min lilla Eyla ♥ Tänk att 2 år har gått redan sedan min lilla skrutt föddes. Jag minns det som igår när mamma och jag var och kollade på henne för första gången. Hon var minst i hela kullen med valpar och vi var oroliga att hon inte skulle klara sig så vi ringde ungefär varannan dag för att kolla hur det var med henne. Men vilken vilja hon har och vad stark hon är denna hund. Man kan inget annat än att älska henne.
Idag så var jag iväg och köpte en påse med tuggben och en helt ny reflexväst till henne, så syns hon i mörkret när man är ute och går. Hon är jättesöt i den ♥ Dessutom så blev hon supernöjd med tuggbenen. Hon fick ett utav mig när jag kom hem och sedan har hon knappt rört sig från sin plats där hon ligger och tuggar på benet haha.

Föresten, om ni undrar varför Ja må hon leva börjar att spelas när ni kommer in på min blogg är det för att jag har lagt till den i min musiklista just för dagen :)

Kram

- Emma

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar