lördag 16 januari 2010

Gårdagen

Hej!
Igår hade ju jag som sagt "tjejkväll" hemma hos mig. Det var jag,Anna-Maria,Amanda,Bella och Freja(till en början). Vi spelade Fia med hutt(egentillverkat eftersom ingen hade det) och Jag har aldrig. Riktigt roliga drinking-games som sagt. Vi blev smått berusad och efter ett tag fick vi idén att vi skulle ringa dit några boys också så Anna-Maria kontaktade först Ibra och Hussein så de kom över och spelade spel och drack lite med oss. Riktigt skoj att få träffa nytt folk tycker jag :) Sedan ringde Anna-Maria AK också så han kom också bort. Vi satt och snackade ett tag och sedan började det droppa av mer och mer folk när klockan närmade sig halv 2 så det blev jag,Anna-Maria,AK,Hussein och Ibra kvar. Men sedan åkte Hussein och Ibra och AK skulle också göra det men i sista stund så bestämde sig Anna-Maria och jag att vi ville ha fyllekäk så AK skjutsade oss till Statiol där vi köpte oss en varsin grillad korv.
När vi stod där i kön på Statiol så hade vi en snubbe framför som kanske var kring 40-45 som började prata med oss och det gjorde väl ingenting utan vi pratade med honom där men sedan när han betalat klart och skulle gå så räcker han över kvitto till Anna-Maria och säger "Här snygging". Då hade han skrivit ned sitt namn(Tommy tydligen) och sitt telefonnummer. Jäkla creepy snubbe alltså.
Inne på Statiol visade det sig att även Ibra och Hussein befann sig. Även de var hungriga så vi stod/satt där alla fem och käkade. Sedan så skjutsade AK hem oss. Vi låg ett tag och snackade men sedan så somnade vi tydligen till mitt i alltihopa. Vi kommer inte ihåg att vi sade god natt till varandra så vi måste ha somnat mitt i en mening eller nåt. Väldigt lustigt tyckte vi när vi vaknade.
Nu under dagen så har vi käkat pizza,latat oss och kollat på Sex and the City ♥ Jag har alla säsonger men vi hann bara se några ur 1:a säsongen. Vi ska fortsätta en annan gång.




























Hoppas att ni också hade en trevlig fredagkväll!

Kram

-Emma

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar