tisdag 26 januari 2010

Grattis Anna-Maria!!! ♥


Woho!!! För ett tag sedan så ringde en av mina bästa kompisar, Anna-Maria och berättade att hon hade klarat uppkörningen idag och är nu innehavare av körkort :D Jag blev såklart jätteglad när jag fick höra detta. Det här måste firas. Få se om vi kan hitta på något i helgen hon och jag. Men i alla fall om en stund så skulle hon komma hem till mig fram och tillbaka :) Skoj skoj! Nu ser jag verkligen fram emot vårat sommaräventyr. Anna-Maria och jag ska nämligen tågluffa tillsammans och så hade vi väl tänkt att kanske hyra en bil nere i Tyskland också så att vi kan åka runt där. Vi ska vara där lite längre än på de andra ställena i Europa för att vi har kompisar nere i staden Koblenz i södra Tyskland. Spännande spännande!

Än en gång, GRATTTIS!!! :D ♥

Hittade ingen riktigt bra låt som säger grattis,men men :) Kommer ni ihåg den här?

Puss & Kram

-Emma


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar