tisdag 12 januari 2010

Kretsmöte (C)

Hej!
Kom hem för ungefär en timme sedan från partiets(C) kretsmöte på Mo Bygdegård. Jag hade inte varit på ett kretsmöte på ungefär 1,5-2 år så jag kände mig lite ringrostig men det var oerhört intressant och roligt ikväll. Jag fick skjuts med Kalle Khalidy och även Magnus Svensson åkte med. På mötet så pratade Hanna-Karin Linck om landstinget Gävleborg, hon är en av våra representater i landstinget(landstingsråd) och hon gör ett jäkligt bra jobb om jag får säga det själv. Jag är mycket imponerad av denna kvinna och blev väldigt inspirerad av allt hon berättade. Sedan var det ju öppet för en dialog och många intressanta och bra frågor ställdes.
Nu är jag väldigt peppad inför valet och ser fram emot att få veta vilken plats jag hamnar på i kommunlistan till valet. Sedan så har jag och Kalle fått i uppdrag att anordna en konferensresa åt kretsen. Vi ska ut och åka båt är det tänkt så. Få se vad det blir, Birka,Cinderella eller Galaxy :) Spännande!

Nu ska jag läsa vidare i min bok och sedan sova :)

God natt!

- Emma

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar