lördag 16 januari 2010

Grattis Larz Kristerz!

© Foto: larzkristerz.com

Igår var ju som sagt Grammisgalan och mitt favoritdansband Larz Kristerz kammade förstås hem priset för "Årets Dansband". Jag kollade inte på Grammisgalan för än idag dock, men jag är lika glad för det ;) haha. Vill bara säga jättegrattis till alla er i Larz Kristerz! Jag är inte förvånad att detta hände och ni förtjänar det verkligen för jag har då aldrig stött på mer ödmjukare och jordnära människor än er killar. Nu ser jag framemot ett minst lika roligt 2010 som 2009 var när jag var ute och dansade till er, lärde känna underbara människor och hade skitskoj. Ni förtjänar all framgång som kommer er väg :) "Carina" är en låt som redan är en klassiker i Lasse Stefanz "Låt de siste ljuva åren"-klass och ingen kan stå still när den spelas, då spelar det ingen roll om man gillar dansband eller inte, för den förenar människor i ett glädjerus.

Här är länken till alla er som missade Grammisgalan.


Stefan: "Vi vill tacka alla som har stöttat oss..."

Peter: "som har stött på oss..."

Stefan: "Nej! Alla som har stöttat oss..."


Ja humorn är ju just en utav av skälen till varför jag gillar grabbarna så mycket. Man går aldrig från en Larz-Kristerz-konsert/dans utan att ha fått skrattat gott, fått ont i fötterna och har ett leende på läpparna.

Kram

- Emma

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar