söndag 10 januari 2010

SPA-dag

Hej!
Idag så hade jag bestämt att mamma och jag skulle ha en egen SPA-dag här hemma. Det är lite för dyrt för min ekonomi att åka på riktigt SPA just nu så då blev det att vi körde hemma. Jag gjorde egen ansiktsmask till oss båda( gjord på honung,banan och vatten), vi körde manikyr och massage :) Riktigt skönt! Definitivt något vi kommer att göra igen.

Hahaha, mamma ser lite sur ut men hon var inte alls sur utan jätteglad men hon koncentrerar sig på att inte skratta när hon pratar i telefon. Hon vill ju inte tappa gurkorna på ögonen ;) Ansiktsmasken var lite kletig men bra :) Det blev ett bra resultat. Skönt att ha gjort huden lite mer fuktig och mjuk nu i kylan när man blir så torr.

Devision är en väldigt bra handkräm som gör händerna riktigt mjuk och som har en frisk doft av eukalyptys :) Finns att köpa på Apoteket.

Nu ikväll så har jag kollat på I En Annan Del Av Köping, det bästa programmet som sänts på TV4 på väldigt länge. Jag älskar dem alla. Vilka fantastiska själar! De är helt underbara och jag skulle gärna se att det gjordes fler avsnitt per säsong.

Mamma berättade även en fantastisk nyhet. Glada Hudik teatern som har spelat teatern/musikalen om Elvis både i Hudik och nere i Stockholm ska över till USA och de är även aktuella med en serie i SVT i höst. Mycket spännande tycker jag :) Jag blir så himla glad varje gång jag ser dem. De är så himla modiga och så himla bra.

Här kan ni se ett klipp från Nyhetsmorgon. Lycka till säger jag till all involverade! det kommer att gå kanoners! :)

Apropå I En Annan Del Av Köping så kollade jag på reprisen av På Spåret ikväll. Där medverkade Linda Hammars bror Filip tillsammans med sin ständige vapendragare Fredrik :) De är för roliga de där två! Jag är ett stort fan av dem också.


Ha en bra kväll!

- Emma

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar