måndag 11 januari 2010

OS-kläderna

Så här en månad innan vinter-OS går av stapeln i Vancouver så lanseras de svenska OS-hoppens nya kläder. Jag tycker de ser väldigt fräscha ut och rätt i tid. Speciellt den gula fleece-tröjan vill vi se många gånger för det är nämligen den som de tävlande kommer att bära vid den eventuella individuella medaljcermonin. Det är det kinesiska textilföretaget Li-Ning som står för kollektionen.

Här är några bilder:


Helena Jonsson i den gula fleece-tröjan. Mycket snyggt tycker jag och speciellt den snygga mössan skulle jag vilja ha. Den ser dessutom grymt skön ut.


Här har vi Helena Jonsson i den vita jackan. Undrar om de kommer att marchera in i dessa?

Sedan Helena Jonsson i den svarta fleece-tröjan :)

Ser riktigt bra ut tycker jag. Synd att vi inte får se några bilder på de manliga idrottarna och hur de ser ut i kollektionen. Men annars ++++ tycker jag i alla fall. Vad tycker ni?

- Emma

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar