fredag 8 januari 2010

Dansanta stjärnor


Ikväll så var det premiär för programmet Let's Dance på TV4. De är inne på sin 5 säsong och det är nog den mest intressanta dessutom. De som dansar i år är:

Elin Kling & Daniel da Silva
Willy Björkman & Charlotte Sinclair
Gudrun Schyman & Björn Törnblom
Agneta Sjödin & Tobias Karlsson
Marcus Birro & Helena Fransson
Peter Wahlbeck & Maria Bild
Victoria Sandell Svensson & Anders Jacobson
Stefan Sauk & Malin Johansson
Molly Sandén & Jonathan Näslund
Claudia Galli & Tobias Wallin
Rabih Jaber & Maria Lindberg
Mattias Andréasson & Cecilia Ehrling

Min personliga favorit är ju då Marcus Birro. Jag bara älskar den mannen. Han använder vackra ord och har en verbal talang utöver det vanlig. Jag är så himla imponerad ♥

Vill ni rösta på honom så sms:ar ni MARCUS till 72400. Jag vet tyvärr ej vilket nummer man ska ringa då det ändras från vecka till vecka :)


-------------------------------------------------------------------------------------

Just nu så sitter jag och kollar på en riktigt bra film som går på SVT1. Strictly ballroom - de förbjudna stegen heter film och är regisserad av Baz Luhrmann.

"Australiskt drama från 1992. Scott är tävlingsdansören som vill ta sina egna utmanande steg, trots att han äventyrar karriären och förlorar sin partner. Kollegorna är förolämpade och protesterar vilt. Men i den fula ankungen Fran finner Scott en likasinnad och tillsammans försöker de vinna den stora tävlingen Pan Pacific Grand Prix."



Mycket dans ikväll som sagt :) Hoppas att ni alla har en bra fredagkväll!

- Emma

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar