lördag 9 januari 2010

Yatzy + Apelsiner + Robbie Williams

Hahaha jag med apelsin i munnen :) (webcam)
Hej!
Idag har jag inte gjort så mycket. Vaknade upp vid 11 med magont så jag bestämde mig för att ta en promenad. Jag ringde Matilda och hon kom med mig, vi gick in till stan och tilbaka. Det var lite kallt idag, -13C, även fast det är långt ifrån vad det har varit här i veckan. Sedan så var jag inne ett tag och värmde mig för att sedan slänga mig in i bilen för att åka och handla. Väl hemma så gjorde jag mig en varm kopp choklad och hade det gott i värmen.

Nu ikväll så har mamma och jag spelat Yatzy igen, vi vann en varsin gång. Vi firade våra segrar med att käka apelsin. Så himla gott! ♥


Just nu så sitter mamma och jag och kollar på reprisen av Robbie Williams konserten :D Haha! Vi är så nördig, stora fans av Robbie Williams och vi kan inte få nog av honom. Han har ögon man kan drunkna i och han är en entertainer av klass.

En bild jag tog på Robbie förra gången jag kollade på konserten :)

Puss!

- Emma

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar