torsdag 7 januari 2010

I can not explain how I feel for you...


Michael Jackson! You rock my world!

Jag kollar just nu på konserten Michael Jackson - 30 år som artist från 2001 som går på SVT1 och jag kan inte förklara hur jag känner. Jag älskar den här mannen och hans musik så himla mycket att det gör ont. Jag blir så jävla arg varenda gång jag tänker på den där jävla läkaren som fanns med när Michael Jackson dog, han måste ha mördat honom eller haft någon mer med sig där inne som gjorde det. Ja helt jävla ursinning blir jag i alla fall!!!

Jag grinar som en liten baby nu när jag sitter här och kollar på denna fantastiska människa som har skapat något så stort så stort. Inte en enda människa sitter still i publiken utan de försöker att efterlikna hans danssteg samtidigt som de kollar på Michael som står på scenen. Det är samtidigt en hyllning till Michael Jackson från bland annat artister som Usher, Liza Minelli,Destiny's Child,Justin Timberlake, Marc Anthony med flera. Men samtidigt så är Michael Jackson med och kör sina hits som han hade själv plus de han hade med Jackson 5 som även de är på plats. Jag blir så himla lycklig i ♥ när jag ser det här.

Jag kommer för alltid att älska dig och din musik Michael ♥

- Emma

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar