tisdag 5 januari 2010

Lata dagar...


Hej!
Idag har varit en sådan där typsik lat dag. Jag och Klara sov ganska länge sedan åkte vi hem till mamma och pappa(mormor & morfar i Klaras fall). Vi käkade lite där och sedan skjutsade vi mamma och handlade. Jag och Klara handlade lite tacos/nachos-grejer som vi ska laga till imorogn kväll :) Ska bli gott! Nu ikväll så har jag och Klara kollat på Smala Sussie (knäpp film!) och smaskat i oss ostbågar och chip ( så mycket för det nyårslöftet!!). Nu ikväll så är det - 25C här hemma, helt sjukt kallt. Man är inte van att det är så här kallt för att vintrarna har varit ganska milda under 2000-talet, så det var ett tag sedan man kände att man inte kunde andas ute nästan.
Få se vad jag och Klara ska hitta på under morgondagen. Det blir då inte att åka skidor eller så om det är -25C ute. Men jag tror att jag ska ta med henne till bibilioteket och låna en bok eller två och så kanske fika lite på stan :) Det var ett tag sedan man tog sig tid och gick på stan lite.

Hoppas att ni alla har haft en bra dag och kväll!

Kram

- Emma

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar