torsdag 7 januari 2010

Jag saknar dig mannen!


Pratade just med en kompis till mig. Vi blev vänner när jag jobbade i Skottland 2007. Han jobbade som kock på vandrarhemmet där jag städade och serverade mat. Vi hade många crazy times ute på puben. Vi har inte pratats vid på ett tag nu men ikväll så pratade vi ett bra tag med varandra och det var roligt att få höra nyheterna i hans liv och jag berättade om mina.

När vi jobbade i Skottland tillsammans så kunde vi sitta uppe nätterna igenom och prata om livets alla gåtor. Vi blev riktigt bra vänner, skulle väl vilja påstå att han blev min bäste vän där borta. Tyvärr så blir det ju att man inte hörs vid så ofta när man bor på helt skilda ställen men jag är väldigt glad att han finns kvar i mitt liv. Vi har nu lovat varandra att höras vid oftar :)

Love you man! ♥ (as a friend and you know it :) )

- Emma

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar