tisdag 26 januari 2010

Ge mig sol och värme!


Jag har tröttnat på denna eviga kyla och snö. Nu vill jag ha sol och värme,ja helt enkelt sommar. Jag tyckte det var mysigt ett tag i början när vi fick rejält med snö till jul och nyår,för då ska det vara så, men nu har jag tröttnat. Jag vill kunna gå runt i shorts och t-shirt och bara slappa i solen. Eller varför inte grilla korv,tälta och ta ett dopp i havet. Det är vad jag längtar till just nu.
Kanske man ska boka sig en resa till ett varmt land? Fast jag har inte så mycket pengar just nu så jag får tyvärr vänta. Hade jag haft pengar dock så hade jag nog åkt till Kroatien,Egypten eller Tunisien. Vad säger ni om det? Är det bra resemål? Är det någon som har varit dit som kan ge tips? :) Vore jättetrevligt!

Kram

-Emma

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar