onsdag 27 januari 2010

Gaaaahhh!!

Jag blir tokig. Idag har det snöat oavbrutet hela dagen. Vi har väl fått en 3 dm nysnö. Som om vi behövde någon mer snö! Nej nu känner jag för att göra något så impulsivt som att sälja bilen och flytta till något varmt land. Någon som har ett bra förslag? Inte för att det kommer att ske men för att jag i alla fall har det i tankarna haha ;)
Idag så var jag iväg med mamma och handlade och när jag skulle skjutsa hem henne så hade vägen snöat igen när vi kom tillbaka till där mamma och pappa bor så jag kom inte upp för backen utan var tvungen att vända och köra hem till mig istället. Så mamma var hos mig en stund idag. Vi kollade på Top Model och sedan så körde jag hem henne. För då äntligen så hade han som ska ploga vägen varit där och plogat. Ja jag blir tokig på allt det här snöandet. Jag vill ha SOMMAR NU!!!!

Håller ni inte med mig?

- Emma

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar